Click Pristatymas garantuotas iki gruodžio 24 d.! Click

Garantija

1. Įvadas

1.1. Kas mes esame ir kaip galite su mumis susisiekti?

Mes esame GIZMANIA s.r.o., ID Nr. 24208230, kurios registruota buveinė yra adresu Bubenské nabbřeží 306/13, Holešovice, 170 00 Praha 7, įregistruota Prahos miesto teisme, bylos Nr. C 188745 (toliau - "mes" arba "GIZMANIA"). Elektroninėje parduotuvėje https://www.gizmania.lt/ siūlome jums prekes (elektroninė parduotuvė dar vadinama "parduotuve"). Jei parduotuvėje užsisakote iš mūsų prekių, mes jums veikiame kaip pardavėjas, o jūs - kaip pirkėjas.

Jei norite su kuo nors padėti, galite susisiekti su mumis čia:

  • Telefono numeris: [+4206078396]
  • Elektroninio pašto adresas: [info@gizmania.cz]
  • Pristatymo adresas: [Gizmania s.r.o., Bubenské nábřeží 306/13, salė Nr. 11, 170 00 Praha 7 - Holešovice]

1.2. Kas jūs esate?

Jūs galite būti ir žmonės (fiziniai asmenys), ir juridiniai asmenys. Galite būti vartotojai arba verslininkai. Tačiau daugiausia jūs užsisakote prekių mūsų parduotuvėje (toliau - jūs).

 

  • Kas yra vartotojas?

Kiekvienas asmuo, kuris sudaro su mumis pirkimo-pardavimo ar kitą sutartį ne pagal savo verslą arba ne pagal savarankiškai vykdomą profesinę veiklą. Ši skundų nagrinėjimo tvarka apsaugo vartotoją pagal teisės aktus.

  • Kas yra verslininkas?

Fizinis ar juridinis asmuo, kuris pirkimo-pardavimo ar kitą sutartį su mumis sudaro ne kaip vartotojas. Jei sutartį su mumis sudarėte kaip verslininkas, šios Skundų nagrinėjimo tvarkos nuostatos, kurios pagal šią Skundų nagrinėjimo tvarką yra skirtos vartotojams, jums netaikomos.

 

1.3. Kas yra ši Skundų nagrinėjimo procedūra

Ši Skundų nagrinėjimo tvarka yra privalomas teisinis dokumentas, kuris yra neatskiriama sutarties, sudarytos tarp jūsų ir mūsų pagal jūsų užsakymą parduotuvėje dalis ir neatskiriama sąlygų dalis. Tai reiškia, kad ji reglamentuoja sutartį ir verslo sąlygas. Skundų nagrinėjimo tvarkoje rasite informaciją apie tai, kaip galite pateikti skundą dėl nekokybiškų prekių ir į ką turite teisę.

1.4. Ar galime susitarti dėl ko nors kito, išskyrus tai, ką rasite Skundų nagrinėjimo procedūroje?"

Taip, mes taip pat galime susitarti atskirai atskiroje pirkimo sutartyje arba kitoje sutartyje. Mūsų individualūs susitarimai turi viršenybę prieš šią Skundų nagrinėjimo procedūrą.

2. Kas yra defektas?

2.1. Defektas yra mūsų košmaras. Nors stengiamės parduoti geriausias prekes, kartais defektų išvengti neįmanoma. Kas yra prekių defektas, apibrėžiama Skundų kodekso 2.2 straipsnyje, skirtame pirkėjams vartotojams, ir Skundų kodekso 2.3 straipsnyje, skirtame pirkėjams verslininkams. Kito daikto veikimas taip pat laikomas defektu. Defektais taip pat laikomi prekių naudojimui reikalingų dokumentų trūkumai.

2.2. Jei sutartį su mumis sudarėte kaip vartotojas, mes atsakome už tai, kad prekės:

  1. atitinka sutartą aprašymą, rūšį ir kiekį, taip pat kokybę, funkcionalumą, suderinamumą, sąveiką ir kitas savybes, aprašytas parduotuvėje arba dėl kurių susitarėme;
  2. atitinka paskirtį, kuriai jo reikia ir dėl kurios mes susitarėme;
  3. pateikiamas su sutartais priedais, įskaitant pakuotę, naudojimo instrukcijas ir surinkimo ar montavimo instrukcijas, kurių galite pagrįstai tikėtis;
  4. yra tinkamas naudoti pagal paskirtį, kuriai tokios rūšies prekės paprastai naudojamos, įskaitant atsižvelgiant į trečiųjų šalių teises, teisės aktus, techninius standartus ar pramonės praktikos kodeksus, jei techninių standartų nėra;
  5. dėl kiekio, kokybės ir kitų savybių, įskaitant patvarumą, funkcionalumą, suderinamumą ir saugumą, ji atitinka įprastas tos pačios rūšies prekių savybes, kurių galite pagrįstai tikėtis, taip pat atsižvelgiant į mūsų viešus pareiškimus arba asmenų, esančių toje pačioje sutartinėje grandinėje kaip ir mes (pvz., gamintojo), pareiškimus, ypač reklamą ar ženklinimą;
  6. savo kokybe ar atlikimu atitinka pavyzdį ar modelį, kurį jums pateikėme prieš sudarydami sutartį;
  7. mes sumontuosime ar sumontuosime prekes, jei susitarėme, kad prekių montavimo ar montavimo darbus atliksime mes arba trečioji šalis mūsų atsakomybe; taip pat atsakome už prekių defektus, atsiradusius dėl neteisingo surinkimo ar montavimo, kurį pagal sutartį atlikote jūs, o defektas atsirado dėl mūsų pateiktų prekių instrukcijų trūkumų.

2.3 Jei sutartį su mumis sudarėte kaip įmonė, mes atsakome už šiuos dalykus:

a)     mes pristatysime jums sutartą kiekį, kokybę ir atlikimą; jei dėl kokybės ir atlikimo nesusitarta, mes atliksime darbus, kurių kokybė ir atlikimas atitinka iš sutarties aiškią paskirtį, o kitu atveju - įprastą paskirtį;

(b)              kokybė ar atlikimas atitinka pavyzdį ar pavyzdį; jei sutartyje ir pavyzdyje nurodyta kokybė ar atlikimas skiriasi, vadovaujamasi sutartimi; jei sutartyje ir pavyzdyje kokybė ar atlikimas nurodyti skirtingai, bet neprieštarauja vieni kitiems, prekės turi atitikti ir sutartį, ir pavyzdį ar pavyzdį.

3. Iki kada turite pareikšti pretenziją ir į ką turite teisę?

3.1 Pirmiausia apžvelkime, kaip viskas vyksta kad sudarėte sutartį kaip vartotojas.

  1. Mes būsime jums atsakingi tik už bet kokį prekių defektą, kurį prekės turėjo, kai jas priėmėte, net jei tas defektas paaiškės vėliau. Mūsų įsipareigojimams pagal kokybės garantiją neturi įtakos tai, kad mes suteikėme jums šią garantiją viršydami teisės aktų reikalavimus.
  2. Jeigu per 2 metus nuo prekių gavimo paaiškėja defektas (parduodant naudotas prekes - per 1 metus), kuris buvo jau jų gavimo metu, galite pareikšti pretenziją dėl jo. Geriausia būtų, jei skundą dėl defekto pareikštumėte nepagrįstai nedelsdami po to, kai jį pastebėjote; vėliausiai skundą dėl defekto galite pareikšti per 3 metų senaties terminą nuo defekto pastebėjimo momento, jei defektas išryškėjo per 2 metus nuo prekių gavimo (arba per 1 metus naudotų prekių atveju). Vėliau mes galime nepriimti jūsų pretenzijos.
  3. Jei defektą pastebėjote teisingai, ankstesnėje pastraipoje nurodytas 2 metų laikotarpis (arba 1 metų laikotarpis naudotoms prekėms) netaikomas tol, kol jūs, kaip vartotojas, negalite naudotis prekėmis.
  4. Jeigu prekių defektas paaiškėja per 1 metus nuo jų gavimo, laikoma, kad prekės buvo su trūkumais jų gavimo metu, nebent to neleidžia prekių pobūdis ar defektas. Šis laikotarpis neskaičiuojamas tol, kol negalite naudotis prekėmis, jei pagrįstai pareiškėte pretenziją dėl defekto. Tai reiškia, kad jums nereikia įrodinėti, jog prekės buvo nekokybiškos jau jų gavimo metu, jei pretenziją pateikiate per 1 metus nuo jų gavimo. Jei prekių defektas išryškėja po 1 metų nuo jų gavimo, vietoj to turite mums įrodyti, kad prekės buvo nekokybiškos, kai jas gavote. Priešingu atveju mes galime nepriimti jūsų pretenzijos.
  5. Ką turite teisę gauti pateikdami pretenziją kaip vartotojas?
    • Pirmiausia, kaip vartotojai, turite teisę į nemokamą prekių remontą arba naujų prekių be defektų pristatymą savo pasirinkimu, išskyrus atvejus, kai pasirinktas trūkumų šalinimo būdas yra neįmanomas arba neproporcingai brangus, palyginti su kitu. Jei jūsų pasirinktas defekto ištaisymo būdas yra neįmanomas arba neproporcingai brangus, palyginti su kitu būdu (ypač atsižvelgiant į defekto svarbą, vertę, kurią prekės turėtų be defekto, ir į tai, ar defektas gali būti ištaisytas kitu būdu nesukeliant jums didelių nepatogumų), mes galime ištaisyti defektą kitu būdu. Mes, kaip pardavėjas, galime atsisakyti ištaisyti defektą, jei tai neįmanoma arba nepagrįstai brangu, ypač atsižvelgiant į defekto svarbą ir vertę, kurią prekės būtų turėjusios be defekto.
    • Jeigu (i) atsisakome ištaisyti defektą arba neištaisome jo per protingą laiką po to, kai į jį buvo atkreiptas dėmesys, kad nesukeltume jums didelių nepatogumų, atsižvelgiant į prekių pobūdį ir tikslą, kuriam jas įsigijote, arba (ii) iš aplinkybių akivaizdu, kad kad defektas nebus pašalintas per protingą laiką arba nesukels jums didelių nepatogumų, arba (iii) defektas kartojasi, arba (iv) defektas yra esminis sutarties pažeidimas, galite reikalauti pagrįstai sumažinti kainą arba atsisakyti sutarties. Pagrįsta nuolaida bus nustatyta kaip skirtumas tarp nekokybiškų prekių ir nekokybiškų prekių, kurias jums pateikėme, vertės. Negalite atsisakyti sutarties, jei prekių defektas yra tik nereikšmingas; laikoma, kad jis nėra nereikšmingas. Jei atsisakysite sutarties, pirkimo kainą grąžinsime nedelsdami po to, kai gausime prekes arba kai mums įrodysite, kad prekes išsiuntėte.
  6. Jeigu mes neįvykdome savo įsipareigojimų pagal netinkamai įvykdytą prievolę, jūs neprivalote mums sumokėti nesumokėtos prekių kainos ar bet kurios jos dalies

3.2 Dabar panagrinėkime, kaip viskas vyksta mūsų kad sutartį sudarote kaip verslas (pavyzdžiui, dėl to, kad užsakote prekes savo verslui).

  1. Reikalavimus galite pareikšti tik dėl tų prekių trūkumų, kurie jau buvo tuo metu, kai žalos rizika perėjo jums, kaip pirkėjui, net jei jie išryškėjo tik vėliau. Mūsų įsipareigojimams pagal kokybės garantiją neturi įtakos tai, kad mes suteikėme jums šią garantiją viršydami teisės aktų reikalavimus.
  2. Jūs privalote kuo greičiau po to, kai perėjo prekių sugadinimo rizika, apžiūrėti prekes ir įsitikinti jų savybėmis bei kiekiu. Tai reiškia, kad privalote asmeniškai apžiūrėti iš mūsų gautas prekes, patikrinti prekių komplektiškumą ir pakuotės vientisumą, o gavę prekes iš vežėjo - tinkamai ir atidžiai patikrinti jų būklę. Jei nustatomi kokie nors defektai ar trūkumai, privalote nedelsdami apie tai pranešti atsakingam asmeniui (darbuotojui arba vežėjui) ir turite teisę tokių prekių nepriimti. Jei priimate tokias sugadintas prekes, privalote nedelsdami aprašyti sugadinimus perdavimo-priėmimo ar panašiame protokole ir apie tai informuoti mus. Šios pareigos pažeidimas panaikina jūsų teises, kylančias iš nekokybiško įvykdymo.
  3. Dėl akivaizdžių prekių defektų privalote pareikšti prieštaravimus nepagrįstai nedelsdami po to, kai galėjote juos pastebėti laiku apžiūrėję ir pakankamai rūpestingai pasirūpinę. Priešingu atveju prarasite galimybę veiksmingai įgyvendinti savo teises pagal netinkamą įvykdymą teismo procese.
  4. Reikalavimus dėl paslėptų defektų turite pareikšti be nepagrįsto delsimo po to, kai juos aptikote arba turėjote aptikti, esant pakankamam rūpestingumui, ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekių gavimo. Priešingu atveju, kaip nurodyta ankstesnėje pastraipoje, prarasite galimybę veiksmingai pasinaudoti savo teise dėl paslėptų trūkumų teismo procese.
  5. Į ką turite teisę skunde kaip įmonė?
      • Jeigu netinkamas įvykdymas yra esminis sutarties pažeidimas, turite teisę i) reikalauti, kad trūkumas būtų pašalintas, pateikiant naują daiktą be trūkumų arba pateikiant trūkstamą daiktą, ii) pašalinti trūkumus, suremontuojant daiktą, iii) gauti pagrįstą pirkimo kainos nuolaidą arba iv) atsisakyti sutarties.       

    • Defektas yra esminis sutarties pažeidimas, jei sutarties sudarymo metu žinojome arba turėjome žinoti, kad sutarties nebūtumėte sudarę, jei būtumėte numatę pažeidimą.
    • Jeigu laiku nepranešate apie defektą, net ir tuo atveju, kai įvykdymas su trūkumais yra esminis sutarties pažeidimas, turite tik tas pačias teises kaip ir tuo atveju, kai įvykdymas su trūkumais nėra esminis sutarties pažeidimas.
    • Jeigu nekokybiškas įvykdymas yra neesminis sutarties pažeidimas, turite teisę: (i) reikalauti, kad trūkumas būtų pašalintas, arba (ii) reikalauti, kad būtų taikoma pagrįsta pirkimo kainos nuolaida.
    • Jeigu mes laiku nepašaliname defekto arba atsisakome jį pašalinti, galite reikalauti: (i) sumažinti pirkimo kainą arba (ii) nutraukti sutartį. Be mūsų sutikimo negalite pakeisti savo pasirinkimo.
  6. Defektas yra esminis sutarties pažeidimas, jei mes apie jį žinojome sudarydami sutartį arba turėjome žinoti, kad jūs nebūtumėte sudarę sutarties, jei būtumėte numatę pažeidimą. Priešingu atveju pažeidimas nelaikomas esminiu.
  7. Jeigu nekokybiškas įvykdymas yra esminis sutarties pažeidimas, turite teisę reikalauti, kad trūkumas būtų pašalintas pristatant naujas prekes be trūkumų arba pristatant trūkstamas prekes, kad trūkumas būtų pašalintas remontuojant prekes, gauti pagrįstą pirkimo kainos nuolaidą arba atsisakyti sutarties.
  8. Jeigu nekokybiškas įvykdymas yra neesminis sutarties pažeidimas, turite teisę reikalauti, kad trūkumai būtų ištaisyti, arba gauti pagrįstą nuolaidą pirkimo kainai.
  9. Sutarties nutraukimas neatleidžia jūsų nuo pareigos sumokėti prekių kainą. Civilinio kodekso 2108 straipsnis (Įstatymas Nr. 89/2012 Coll.) netaikomas.

3.3 Galiausiai pažiūrėkime, kas taikoma visiems klientams:

  1. Defektų laikotarpis neturi būti painiojamas su prekių naudingo tarnavimo laikotarpiu, t. y. laikotarpiu, per kurį prekės, esant įprastam naudojimui, išlaikys reikiamas funkcijas ir veikimą, atsižvelgiant į konkrečių prekių pobūdį, įskaitant bet kokią pagrįstai reikalingą priežiūrą. Klientas pripažįsta, kad ekstremalaus sporto prekių naudojimo trukmė gali neatitikti defekto nurodyto laikotarpio, nes tokios prekės gali būti labiau susidėvėjusios, o tai gali būti laikoma nusidėvėjimu dėl įprasto naudojimo. Dėl įprasto naudojimo atsiradęs nusidėvėjimas nėra defektas. Pretenzija dėl įprasto nusidėvėjimo gali būti atmesta, visų pirma dėl to, kad prekė apskritai neturi defekto tikrąja to žodžio prasme.
  2. Pirmiausia turėsite sumokėti su pretenzija susijusias išlaidas. Tačiau, jei nustatysime, kad kaltė tenka mums, mes ją atlyginsime. Vis dėlto aukso kasyklos mums nepriklauso, todėl atlyginsime tik pagrįstas išlaidas, susijusias su pripažinta pretenzija. Todėl būtinai kuo greičiau pateikite pretenziją.
  3. Gedimą galite ištaisyti patys arba pavesti jį ištaisyti kitam asmeniui tik tuo atveju, jei mes su tuo sutinkame. Priešingu atveju neprivalome atlyginti jūsų patirtų išlaidų. Šalindami defektą prarandame galimybę patys patikrinti, ar prekė tikrai buvo nekokybiška ir ar dėl to pretenzija yra pagrįsta. 
  4. Jei jums kyla problemų dėl to, kaip mes nagrinėjame pretenziją, būtume laimingi, jei pirmiausia jas spręstumėte su mumis. Tiesiog susisiekite su mumis bet kokiu būdu. Jei esate vartotojas ir norite ginčus spręsti ne teisme, galite kreiptis į neteisminio ginčų sprendimo instituciją. Tai, pavyzdžiui, Čekijos prekybos inspekcija adresu www.coi.cz/informace-o-adr. Arba, kaip vartotojas, galite išspręsti ginčą internetu per ES GES platformą adresu www.ec.europa.eu/consumers/odr.
  5. Ir, žinoma, taip pat turite teisę kreiptis į teismą. Pavyzdžiui, jei esate nepatenkinti tuo, kaip mes išnagrinėjome ar net neišsprendėme jūsų skundo.

4. Ką turėtumėte daryti, jei nustatėte prekių defektą?

4.1. Ne veltui sakoma, kad lengviau susitarti dviese. Susisiekite su mumis ir pasakykite:

  1. koks yra daikto defektas arba kaip jis pasireiškia (defektą taip pat galite aprašyti užpildydami formą, kurią rasite čia);
  2. ar norite ištaisyti defektą, pakeisti prekę į naują, atsisakyti sutarties arba norite gauti pagrįstą nuolaidą;
  3. koks jūsų vardas, pavardė ir adresas arba koks jūsų pavadinimas, registracijos numeris ir registruota buveinė (geriausia nurodyti telefoną ir el. pašto adresą, kad galėtume greičiau su jumis susisiekti);
  4. pirkimo įrodymo (sąskaitos faktūros, kvito ar kito dokumento) kopiją arba įrodymo, kurį jums davėme sudarant sutartį, numerį, arba kokiu nors kitu patikimu būdu įrodykite, kad prekės buvo įsigytos ir kada jos buvo įsigytos.

Susisiekti su mumis galite bet kokiomis prieinamomis priemonėmis. Pavyzdžiui, jei gyvenate Prahoje ar jos apylinkėse, galite atvykti pas mus pristatymo adresu [Gizmania s.r.o., Bubenské nabřeží 306/13, salė Nr. 11, 170 00 Praha 7 - Holešovice]. Kitais atvejais galite, pavyzdžiui, atsiųsti mums el. laišką adresu [info@gizmania.cz] ir tada išsiųsti prekes pagal Skundų teikimo tvarkos 4.2 punktą. Tačiau, be abejo, tik nuo jūsų priklauso, kurį būdą pasirinksite. Apie defektą galite pranešti (pareikšti priekaištus) bet kokiu įrodomuoju būdu. Tačiau turėtumėte nepamiršti, kad turėtumėte pasirinkti tikslingiausią skundo pateikimo būdą, nes mes privalome atlyginti tik pagrįstas išlaidas, susijusias su pripažintu skundu.

4.2 Be to, mums reikės, kad pristatytumėte nekokybiškas prekes be jokių užteršimų kartu su pranešimu apie defektą pagal Skundų nagrinėjimo tvarkos 4.1 punktą arba nedelsiant po to. Nebūtina siųsti visas prekes, o tik defektinę dalį, nebent mes atskirai susitarsime kitaip arba paraginsime jus tai padaryti.

4.3 Jei esate vartotojas, mes savo sąskaita priimsime prekes defektams pašalinti. Jei tam reikės išardyti daiktą, kurio surinkimas buvo atliktas pagal daikto pobūdį ir paskirtį iki defekto paaiškėjimo, mes išardysime nekokybišką daiktą ir surinksime suremontuotą ar naują daiktą arba apmokėsime su tuo susijusias išlaidas.

4.4 Kai tik gausime iš jūsų pretenziją, mūsų avarinė brigada skubiai išvyks viską kuo greičiau išspręsti.  

5. Iki kada išspręsime skundą?

5.1. Jei esate vartotojas, garantuojame, kad jūsų skundą išnagrinėsime per 30 dienų nuo jo pateikimo. Laikas, kai iš jūsų gausime visą Skundų nagrinėjimo tvarkos 4.1 punkte išvardytą informaciją kartu su nekokybiškomis prekėmis pagal Skundų nagrinėjimo tvarkos 4.2 punktą, išskyrus atvejus, kai skundą galima išspręsti be jos. Per šį laikotarpį taip pat informuosime jus apie skundo išsprendimą. Pasibaigus šiam terminui galite atsisakyti sutarties arba reikalauti pagrįstos nuolaidos. Jei nesate vartotojas, stengsimės viską atlikti per tuos pačius terminus, tačiau maksimalaus termino negarantuojame.

5.2 Pirmiausia patvirtinsime, kada jūs, kaip vartotojas, pateikėte skundą, koks yra skundo turinys, kokio skundo nagrinėjimo būdo reikalaujate ir kokius kontaktinius duomenis mums nurodėte, kad galėtume suteikti informaciją apie skundo nagrinėjimą. Kai viskas bus atlikta, iš mūsų juodu ant balto gausite skundo nagrinėjimo datą ir būdą, įskaitant patvirtinimą apie remontą ir jo trukmę. Jei negalėsime priimti jūsų pretenzijos, priežasčių nuo jūsų neslėpsime. Priešingai, viską kuo aiškiau paaiškinsime. Ne vartojimo sutarčių atveju mes neprivalome taip išsamiai fiksuoti skundo nagrinėjimo procedūros. Tačiau jei pageidausite, mes tikrai pasirūpinsime.

5.3 Jei negalėsime laiku išnagrinėti skundo, susisieksime su jumis. Žinoma, tik tuo atveju, jei turime jūsų telefono numerį arba el. pašto adresą. Tik nuo jūsų priklausys, ar trauksite iš po mūsų kilimėlio ir sutiksite pratęsti terminą.

5.4 Jei prekes mums siunčiate paštu, išnagrinėjus pretenziją jos bus automatiškai išsiųstos atgal jūsų adresu

5.5 Jei neatsiimsite prekių per protingą laiką po to, kai pranešėme jums apie galimybę atsiimti prekes po remonto, turėsime teisę reikalauti sumokėti įprasto dydžio saugojimo mokestį.

6. Kokybės garantija

6.1 Jei mes jums suteikiame kokybės garantiją, o jūs esate vartotojas, jūsų teisės dėl netinkamo veikimo įgyvendinimo apimtį, sąlygas ir būdus pirmiausia reglamentuoja garantijos liudijime, kurį privalome išduoti, nurodyta informacija. Garantinėje pažymoje nepateiktai informacijai, taigi ir defektams, kuriems garantija netaikoma, taikoma ši skundų nagrinėjimo tvarka ir galiojančios bei taikytinos teisinės nuostatos. Kokybės garantija nedaro poveikio vartotojo teisei į nemokamą teisių gynimą pagal Civilinį kodeksą.

7. Kada neatsakome už defektus?

7.1. Nors visada stengsimės jums padėti, kai kuriais atvejais mums būtų neteisinga šalinti defektus, už kuriuos nesame atsakingi. Visų pirma pretenzija gali būti atmesta dėl to, kad prekė nėra defektinė tikrąja to žodžio prasme. Todėl visų pirma mes neatsakome už prekių defektus, jei:

  1. defektą sukėlėte jūs arba asmuo, kuriam leidote naudotis prekėmis (pavyzdžiui, nesilaikydami instrukcijų, be kita ko, pateiktų "Scootpedia" parduotuvėje, kai naudojote prekes ir dėl to atsirado defektas), ir (arba)
  2. yra nusidėvėjimas, atsiradęs dėl įprasto prekių naudojimo arba, naudotų prekių atveju, nusidėvėjimas, atitinkantis jų ankstesnio naudojimo mastą; tokiu įprastu nusidėvėjimu galite įsivaizduoti, pavyzdžiui, situaciją, kai prekės gali tarnauti pagal paskirtį, tačiau dėl jų naudojimo pasikeitė jų išvaizda arba šiek tiek sumažėjo jų veiksmingumas.

8. Viskas gerai, kas gerai baigiasi

8.1 Mūsų ir jūsų teisinius santykius, kylančius iš pirkimo-pardavimo ar kitos sutarties, reglamentuoja Čekijos Respublikos teisė, išskyrus tarptautinės privatinės teisės normas. Mes aiškiai atmetame Jungtinių Tautų konvencijos dėl tarptautinio prekių pirkimo-pardavimo sutarčių taikymą. Šis teisės pasirinkimas nepažeidžia jūsų, kaip vartotojo, teisių, kurias galite turėti pagal teisę, kuri kitu atveju būtų taikoma mūsų teisiniams santykiams.

8.2 Bet kokius ginčus, kylančius iš sutarties, spręsime Čekijos Respublikos teismuose, turinčiuose jurisdikciją pagal mūsų registruotos buveinės vietą. Šis teismo jurisdikcijos pasirinkimas netaikomas vartotojams.

8.3 Jei kuri nors šios Skundų nagrinėjimo tvarkos nuostata yra arba tampa negaliojanti ar neveiksminga, negaliojanti nuostata pakeičiama nuostata, kurios prasmė yra kuo artimesnė negaliojančiai ar neveiksmingai nuostatai. Vienos nuostatos negaliojimas ar neveiksmingumas neturi įtakos kitų nuostatų galiojimui.

8.4 Mes, kaip Pardavėjas, nesame saistomi jokio elgesio kodekso, kaip apibrėžta Civilinio kodekso 1820 straipsnio 1 dalies n punkte.

8.5. Šį skundų kodeksą taikome visoms sutartims, kurias sudarome su klientais nuo 2023 06 01.